We huisvesten De Post vanaf 2026 in het gemeentekantoor
Met de huisvesting van De Post in het gemeentekantoor hebben we twee doelen voor ogen:
- Bijna alle dienstverlening van de gemeente komt op één locatie samen, met alle bijkomende voordelen.
- Besparing op de huur van het gebouw en op algemene kosten.
Kwaliteit (toelichting)
In 2025 is de begane grond van het gemeentekantoor aangepast om collega's van De Post te huisvesten. Vanaf december 2025 ontvangen we ook de cliënten van De Post op deze locatie. Door De Post onder te brengen in het gemeentekantoor besparen we vanaf 2026 op kosten, zoals huur, schoonmaak en energie.
SPOT Jongerenwerk kan niet meeverhuizen naar het gemeentekantoor vanwege ruimtegebrek, de specifieke doelgroep en de aard van de activiteiten. Daarom hebben wij in het laatste kwartaal van 2025 gezocht naar een alternatieve locatie. Dit brengt kosten met zich mee voor huur, nutsvoorzieningen en inrichting.
Kwaliteit (indicator)
Tijd (toelichting)
Conform planning is de verhuizing in december 2025 afgerond.